Wednesday, October 27, 2010

Rule of Framing

Rule of Framing
ကၽြန္ေတာ္တို ့ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို ့ရိုက္ခဲ ့တဲ ့ ဓါတ္ပံုေလးေတြကို ဓါတ္ပံုေဘာင္လွလွေလးေတြမွာ ထည့္သြင္းေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါဟာဘာကို ဆိုလိုတာလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ အျမတ္တႏိုးရွိတဲ ့ ဓါတ္ပံုေလးကို ထင္သာျမင္သာေအာင္ ၾကည့္တဲ ့သူေတြစိတ္၀င္စားမွဳ ရွိေအာင္ ျပဳလုပ္လိုတဲ ့ သေဘာပါပဲ။ ဒီသေဘာတရားကို  အသံုးခ်ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို ့ ရိုက္တဲ့ဓါတ္ပံုေလးေတြကို သဘာ၀ေဘာင္ေလးေတြ ခတ္ၾကည့္ရင္ ထူးျခားဆန္းသစ္တဲ့ အျမင္ဆန္းဆန္း ဓါတ္ပံုေလးေတြ ရရွိလာပါတယ္။ ဥပမာ အားျဖင့္ သစ္ရြက္သစ္ခက္ေလးေတြ ကို အသံုးခ်ၿပီး ကိုယ့္ ရိုက္လိုတဲ့ အရာ၀ထၳဳကိုေဘာင္ခတ္ၾကည့္တာမ်ိဳး.. သဘာ၀ အတိုင္းရွိေနတဲ့ အရာ၀ထၳဳေတြကို ကိုယ္ရိုက္လိုတဲ့ အရာ၀ထၳဳေရွ ့မွာ ေဘာင္သေဘာမ်ိဳး ထားရိုက္တာမ်ိဳး အစရွိသည္ျဖင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ခုကၽြန္ေတာ္ နမူနာတင္ေပးထားတဲ့ ပံုေလးေတြကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဆိုလိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ကို နားလည္ သေဘာေပါက္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္ ခင္ဗ်ား..။





copy from: http://mmcybermedia.com

No comments:

Post a Comment

tell me somethings...!